вторник, 30 января 2018 г.

Երջանկությունը կփրկի աշխարհը․․․

Կար մի իմաստուն ուսուցիչ։Նա առանց պատճառի միշտ ուրախ էր։Նույնիսկ մահանալիս նա անհոգ ծիծաղում էր։  Սովորողներից մեկը հարցրեց.
-Ուսուցի՛չ, ինչպե՞ս է, որ Դուք միշտ ուրախ եք, անգամ ձեր մահվան օրը։ Ուսուցիչը պատասխանեց.
-Երբ ես 17 տարեկան էի, ունեի մի Վարպետ։Նա միշտ ուրախ էր։Ես նույնը հարցրեցի նրան։Նա պատասխանեց.
-Ամեն առավոտ արթնանալիս ես ինքս եմ ընտրել՝ ուրա՞խ լինել, թե՞ տխուր։Եվ ես կարծում եմ, որ դա ճիշտ է։
Վերլուծություն
Ես հասկացա, որ ամեն մի մարդ ունի ընտրության հնավորություն, և նա կարող է ընտրել՝ լինել տխո՞ւր, թե՞ ուրախ։
Այս առակում հերոսը միշտ ընտրում է ուրախությունը։Նա միշտ ուզում է լինել ուրախ։Եվ իր կարծիքով ինքը ճիշտ է։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...