среда, 23 января 2019 г.

Զրույց․


 Մարդը շշնջաց.
— Տեր, խոսիր ինձ հետ:
Եվ մարգագետնային խոտերը երգեցին: Բայց մարդը չէր լսում: Այնուհետև մարդն աղաղակեց:
— Տեր, խոսիր ինձ հետ:
Եվ երկնքում ամպրոպ ու կայծակ գլորվեցին: Բայց մարդը չէր լսում: Մարդը նայեց շուրջը և ասաց.
— Տեր, թող տեսնեմ քեզ:
Եվ աստղերը պայծառ փայլեցին: Բայց մարդը դա չտեսավ և կրկին աղաղակեց.
— Աստված, ցույց տուր ինձ տեսիլքը:
Եվ նոր կյանքը ծնվեց գարնանը:
Բայց մարդը դա էլ չկատեց: Նա լացում էր հուսահատության մեջ.
— Դիպչիր ինձ Տեր, և տեղյակ պահիր, որ այստեղ ես:
Դրանից հետո Տերը իջավ և դիպչեց մարդուն: Բայց մարդը հարվածեց ուսից թիթեռին և գնաց:
Առակը թարգմանել են Էլեն Կարապետյանը և Ռիմա Սիմոնյանը

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...