пятница, 20 декабря 2019 г.

Հաշվետվություն


Կարապետյան Էլեն


12-րդ դասարան

Հաշվետվություն













Բացակայություն՝ 56 ժամ

Ինքնագնահատում

Հայոց լեզու և գրականություն առարկաներից ես ունեցել եմ բարձր գնահատականներ, հետևաբար ես ինձգնահատում եմ 8 կամ 9։

Անգլերենից ես կարող եմ ասել, որ չեմ պայլել։ Այդ պատճառով կգնահատեմ 7 կամ 8։

Պատմությունից ես իմ գիտելիքները կգնահատեմ 6 կամ 7։





























Անհատական նախագիծ












Թարգմանություններ (լրացուցիչ)







Ճամփորդություններ

Լուսանկարներ

1 Ապարան(Թեղենիս լեռան հաղթահարում)













2.   Ծաղկաձոր(Թեղենիս լեռան հաղթահարում)




















3Խոր Վիրապ




























Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...