понедельник, 11 ноября 2019 г.

Կրթահամալիրի իմ խորհրդանիշը

Կրթահամալիրը ինձ համար ազատության խորհրդանշան է։ Այստեղ ազատություն է տրված բոլորին։ Մյուս դպրոցներում չկա նման բան։ Օրինակ հագուստի ազատությունը, խոսքի ազատությունը և այլն։
Կան երեխաներ, որ ազատություն բառը սխալ են հասկանում։
Մեր կրթահամալիրում կան լավ մանկավարժներ և կան նաև ոչ այդքան լավ։ Ասում եմ մարդկային առումով։ Իմ կարծիքով դպրոցը առաջինը պետք է աշակերտին ուսումով ապահովի։ Ապահովի այնպես, որ աշակերտը ունենա գիտելիքների մինիմալ պաշար, որ իրեն կարող է պետք գալ։ Կրթահամալիրում կան շատ լավ մարդկային հատկություններով օժտված մարդիկ և ոչ այդքան լավ: Մեր կրթահամալիրում չկան դասղեկներ, կան կազմակերպիչներ, ովքեր կազմակերպում են աշակերտի դպրոցական առօրյան։ Մենք ունենք պայմանագիր, ըստ որի այն աշակերտը, ով կխաղտի կետերից որևէ մեկը պայմանագիրը կլուծարվի։ Շատ բաներ կան որոնց հետ ես այդքան էլ համաձայն չեմ։ Բայց քանի որ ես ընտրել այս կրթահամալիրը պետք է ենթարկվեմ կանոններին։ Կյանքում միշտ չէ, որ ամեն ինչ պետք է դուր գա։Կան բաներ, որոնք ստիպված պետք է անես։Կան մարդիկ, ում հետ պետք է ստիպված շփվես, պետք է ենթարկվես և պետք է հանդուրժես, որովհետև հանգամանքների բերումով կյանքի այս փուլում նրանք քո ղեկավարներն են։ Բայց ամեն ինչ պետք է լինի ըստ կանոնակարգի, այսինքն ըստ պայմանագրի։ Հաճախ մարդիկ իրենց թույլ են տալիս ոչ թույլատրելի բաներ։ Դրանք  դպրոցի կանոնակարգով թույլատրելի չեն։ Եվ եթե հանդիպում ես, այնպիսի մարդու ,ում հետ չես կարողանում մարդկային ձևով շփման եզրեր գտնել, պետք է խոսես կանոնակարգով։ Սա իմ կարծիքն է։ Խնդրում եմ խիստ չդատել։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...