понедельник, 19 февраля 2018 г.

Սիրում եմ անձրևն իր բոլոր գույներով

Անձրև․․․իմ կարծիքով, տարբեր եղանակների անձրևը տարբեր զգացումներ է փոխանցում։ Աշնան և գարնան անձրևը ես շատ եմ սիրում։ Ես սիրում եմ ամառային անձրևը։ Երբ շոգից հետո սկսում է զայրանալ երկինքը։

Սիրում եմ աշնանային ու գարնանային գիշերների անձրևը` փոփոխական, երբեմն սպասված, հաճելի, լուսնային, հանգստացնող, ցուրտ, երկարատև, մտածելու տեղիք տվող անձրևը: Սրա հետևանքը երևում է առավոտյան, երբ պատուհանից նայում ու տեսնում եմ ինչ-որ ջրափոսեր, որոնք ցամաքում են մի քանի օրվա ընթացքում: Իսկ մինչ այդ ինչքան ուզում ես ման արի ջրերի միջով , միևնույնն է, ոչ ոք քեզ ոչինչ չի ասի, որովհետև այդ ասողն էլ է ստիպված քայլում նույն տարածքով: Երբ անձրև է գալիս, իր հետ բերում է բոլորի մուսան: Ու բոլորը սկսում են ստեղծագործել հենց այն ժամանակ, երբ անձրև է գալիս: Այդ սովորությունը, կարծում եմ, ինձ չի վերաբերում, բայց ծանոթներիցս շատերն   այդպիսին են: Ես անձրևի ժամանակ վերցնում եմ մի բաժակ թեյ, նստում եմ պատուհանի մոտ և մտածում։
Սիրում եմ նաև արևային անձրևը` գունավոր, ուրախ, հետաքրքիր, տարօրինակ, տարբերվող անձրևը: Այս անձրևը հաճախ չի պատահում, բայց կարող եմ ասել, որ սպասված է: Սրա ձայնը ինչ-որ ուրախ ու թեթև երաժշտության է նմանվում: Հետո ծիածան` փոքրերին ու մեծերին հետաքրքրող երևույթներից մեկը` արևային անձրևից հետո: Այս անձրևի տակ քայլելը տրամադրությունդ բարձրացնում է: Ես շատ եմ սիրում քայլել անձրևի տակ։Ի տարբերություն առաջինի` սրանից հետո ջրափոսեր ավելի քիչ են գոյանում, ավելի քիչ հետքեր են թողնում: Այս անձրևը մի առանձնահատկություն ունի` ցերեկն է տեղում: Դե, էլ ի՞նչ արևային անձրև՝ առանց արևի:
Լավ բան է անձրևը. սիրում եմ, երբ անձրև է գալիս: Չգիտես ինչու, մտածելու տեղիք է տալիս անձրևը, մանավանդ, երբ տրամադրությունդ այնքան էլ հիանալի չէ:Երբ անձրև գա, միասին կգնանք թափառելու, զբոսնելու: Կքայլենք ու կմտածենք ,կվազենք ջրափոսերի մեջ, կխաղանք միասին: 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...