четверг, 30 апреля 2020 г.

Ի՞նչ է իմ բլոգն ինձ համար

Այս շարադրանքի միջոցով, ես ուզում եմ ներկայացնել իմ բլոգը՝ 
իր բոլոր առավելություններով և թերություններով։ Չեմ կարող ասել, որ այն անթերի է, բայց փորձել եմ անել ամենինչ որ հնարավորինս համապատասխանի բոլոր պահանջներին։

Կցանկանամ ներկայացնել բլոգիս մի քանի բաժին ՝ յուրաքանչյուրի մասին մի փոքր խոսելով։
Ես բլոգում ունեմ 27 բաժին։ 
Յուրաքանչյուր առարկայից՝ առանձին։ 
Բացի դրանցից, ունեմ նաև տարբեր նախագծերի, իմ նախընտրած զբաղմունքի մասին պատմող բաժիններ։ 

Այժմ կառանձնացնեմ իմ ամենասիրելիները և հերթով կներկայացնեմ դրանք.

1.    Disney

     Քանի որ ես շատ եմ սիրում Disney-ի բոլոր մուլտֆիլմերը և ֆիլմերը, ցանկացա  բլոգումս ունենալ բաժին և խոսել ամենասիրելի մուլտֆիլմերի մասին։











     2.    Իմ մասին.
    Այս բաժնում պատմում եմ իմ և իմ նախասիրությունների մասին։
   














  Քանի որ Հովհաննես Այվազովսկին իմ սիրելի նկարիչներից է, ես որոշեցի բլուգում մի բաժին հատկացնել իր կենսագրությանը և իր նկարներին։

Ինձ համար իմ բլոգը շատ կարևոր է։ Այնտեղ կան շատ նյութեր, որոնք ես հիմա, երբ շրջանավարտ եմ,  կարդում ևհիշում եմ այս 3 տարիների ընթացքի իմ անցած ուղին։
Ես այն միշտ կպահեմ, որովհետև իմ բլոգն ինձ համար ավագ դպրոցում անցկացրած օրերի հուշերի ամբողջական փաթեթն է։ Ամեն մի օրս այնտեղ ներկայացված է մի նյութով կամ նկարով։


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...