понедельник, 15 января 2018 г.

Հարցազրույց...











Հարց։Որտեղ և ինչպես ես անցկացրել Ամանորը՞ 
Պատասխան։Ամանորը նշել եմ լավ ընտանիքիս հետ միասին։ 
Հարց։Ինչ նվեր ես ստացել ձմեռ պապիկից՞ 
Պատասխան։Ստացել եմ շատ նվերներ, բայց ինձ ամենից շատ դուր են եկել զարդերը, որովհետև շատ եմ սիրում կրել դրանք։ 
Հարց։Իսկ դու նվերներ մատուցել ես ընտանիքիդ անդամներին՞ 
Պատասխան։Այո, ես ամեն տարի նվերներ եմ տալիս իմ ընտանիքի անդամներին։ 
Հարց։Ինչ բարեմաղթանքներ կասես մարդկանց՞ 
Պատասխան։Կուզեմ որ 2018 թվականին չլինեն պատերազմներ, երկրում տիրի խաղաղություն, բոլորս լինենք առողջ և երջանիկ։ 
Ամանոր 
Ամանոր (Նոր տարիՆավասարդ), տոննշվում է տարբեր ժողովուրդներիկողմից ընդունվածօրացույցումընթացիկ տարվա վերջին օրվա և հաջորդ տավա առաջին օրվա գիշերը։ Նոր տարին նշելու սովորույթը գոյություն ուներ դեռևս մ.թ.ա. 3-րդ հազարամյակում Միջագետքում։ 
Ամանորով նշում են տարվա սկիզբը։ Տարին ժամանակի սահմանն էորը վերցրած է բնությունից։ Դա այն ժամանակաշրջանն էորի ընթացքումԵրկիրմոլորակը կատարում է մի լրիվ պտույտԱրեգակիշուրջը։ Երկրի կատարած շրջապտույտը հավասար է 934 միլիոն կիլոմետրիորն անցնում է մեծ արագությամբ։ 
Հունվարի 1-ը՝ որպես տարվա սկիզբսահմանվել էՀռոմիկայսրՀուլիոս Կեսարիկողմիցմ.թ.ա. 46 թ.-ին։Հին Հռոմումայդ օրը նվիրված էրՅանուսին՝ ընտրությանդռների և բոլոր սկզիբների աստծուն։Հունվարամիսն իր անվանումը ստացել է հենց Յանուս աստծու անունիցորին պատկերում էին երկու երեսովորոնցից մեկը նայում էր առաջիսկ մյուսը՝ ետ: 
 

՝ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...