четверг, 18 апреля 2019 г.

Դու ուզեցիր


Ես քեզ սիրեցի, բայց իմ սերը քեզ պետք չէր։Այս կյանքում սերը ամենագեղեցիկ զգացումն է, որ մարդ կարող է զգալ։
Դու ուզեցիր իմ մեջ սպանել սիրելու ունակությունը։
Դու այնպես արեցիր, որ ես քեզ ատեմ, այնքան որքան սիրում էի։ Դու հասար քո ուզածին, ես քեզ հիմա ատում եմ, բայց այդ ատելության հետ մեկտեղ սիրում եմ։ Բայց դու մի անհանգստացիր, ես այդ սերը կսպանեմ իմ մեջ։ Ես ամբողջ օրը կմտածեմ քո մասին, լաց կլինեմ, բայց դու դա չես իմանա։ Ես լաց կլինեմ, բայց չեմ թողնի, որ դու քեզ վատ զգաս։ Դու երբեք չես իմանա, թե ես քեզ ինչքան եմ սիրել։
Դու ուզեցիր,որ ես քեզ մոռանամ։Դու ուզեցիր, որ ես փոխվեմ։
Դու ինձ ասեցիր խոսքեր, որ մահացու էին։
Դու երբեք չես իմանա իմ սիրո չափը...
Երբեք։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...