четверг, 12 октября 2017 г.

Իմ անհատական սպառողական զամբյուղը...

Անհատական սպառողական զամբյուղը անձի կամ անձի ծախսած գումարն է ամսվա կամտարվա կտրվածքով: Այսպիսով ձեզ եմ ներկայացնում իմ  սպառողական զամբյուղը ամսվա կտրվածքով,այսինքն՝  մոտավորապես ամսեկան ինչքան գումար է ծախսվում իմ պահանջները բավարարելու համար:Ինձ գումարտրամադրում են իմ ծնողները: Իմ պահանջներն են ՝սնունդ, հագուստ, կրթություն և ժամանց:Մարդուն անհրաժեշտ սննդակարգը բաղկացած է հետևյալ սննդիցմսամթերք,բանջարեղեն,մրգեր,հաց,կարագ,քաղցրավենիք, կաթնամթերք,հյութեր,խմորեղեն և այլ սնունդ,որը ամսեկան կազմում է մոտավորապես 70.000 դրամ:
Հաշվի առնելով, որ տարվա ընթացքում ես գնում եմ տարբեր հագուստներ, հետևաբար տարվա ընթացքում հագուստի վրա ծախսում եմ մոտավորապես 40.000 դրամ:Կրթությունը ամսեկան կազմում է 20.000 դրամ, որն իր մեջ ներառում է դպրոցի վարձավճարը, տրանսպորտի, սննդի գումարը և այլն: Ժամանցի մեջ մտնում է կինոն, թատրոնը, սրճարանները և ժամանցի այլ կենտրոնները, որը ամսեկան կազմում է 15.000 դրամ:



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...