понедельник, 12 февраля 2018 г.

Ինչպես էի շներ վաճառում․Յարոսլավ Հաշեկ․․․

Այս պատմվածքը ինձ շատ դուր եկավ։ Դուր եկավ տղայի մտածելակերպը, որ սկզբում հետաքրքրվում էր խոշոր կենդանիներով՝ ուղտերով և ամեն տեսակ փղերվ, իսկ հետո հետաքրքրեցին ձիերը և կովերը։
Ինձ դուր եկավ, այն հատվածը, որտեղ տղան օձ է գտնում և ուզում է գցել հորաքույր Աննայի անկողնու մեջ, որովհետև տանել չի կարողանում նրան։ Ինձ կերպարները դուր եկան։ Հումորային պատմվածք էր։
Պատմվածքի հերոսին ես շատ եմ նմանեցնում ինձ, որովհետև ես նույնպես հետաքրքրվում եմ կենդանիներով և սիրում եմ նրանց։ Ինձ նաև դուր եկավ այն գաղափարը, որ հերոսը ուզում էր շներ վաճառել, բայց դուր չեկավ այն, որ նա նաև ուրիշի շներն էր վերցնում։ Ամենաշատը ես սիրեցի գլխավոր հերոսին, որովհետև հերոսը, չէր զզվում կենդանիներից։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...