вторник, 14 ноября 2017 г.

Էլեն Կարապետյան 😍

Ես Կարապետյան Էլենն եմ: Ծնվել եմ 2💛💛2 թվականի հոկտեմբերի 1-ին Երևանում: Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, 10-րդ դասարան եմ:😊 Իմ մասնագիտական առարկան աշխարհագրությունն է: Ես սիրում եմ աշխարհագրություն առարկան: Այն շատ հետաքրքիր է:😘Բացի աշխարհագրությունից սիրում եմ նաև այլ առարկաներ՝ հայոց լեզու և          գրականություն, էկոլոգիա և անգլերեն:💕
Նաև ունեմ տարբեր նախասիրություններ: Ազատ ժամանակ սիրում եմ նկարել, երգել և պարել: Ունեմ գեղեցիկ անձեռոցիկների հավաքածու:💃
Ունեմ շատ լավ ընտանիք👪, ընկերներ,👭 հարազատներ👫 և նրանց սիրում եմ                      այնպես, ինչպես նրանք ինձ:💖




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Saying Googbye

My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...