Գունավոր հեղափոխություն կամ Թավշյա հեղափոխություն հավաքական հասկացողություն է, որը կիրառվում է հեղափոխությունը բնութագրելու համար, ինչպես նաև, 20-րդ դարի վերջում և 21-րդ դարի սկզբում տեղի ունեցած լայն արձագանք ստացած, առանց բռնի ուժի կիրառման որոշ խռովությունների, զանգվածային բողոքի ակցիաների վերաբերյալ։
четверг, 17 мая 2018 г.
вторник, 15 мая 2018 г.
Ջորջ Օրվել․․․Անասնաֆերմա․․
Օրվելը գիրքը գրել է Երկրորդ
աշխարհամարտի ընթացքում, այն հրատարակվել է 1945-ին։ Սակայն գիրքը հանրային
մեծ ճանաչում է ստացել ավելի ուշ՝ 1960-ականներին՝ Սառը
պատերազմի շրջանում։ Այժմ «Անասնաֆերման» համարվում է դասական
ստեղծագործություն։ Անգլիացի հռչակավոր գրող Ջորջ Օրվելի «Անասնաֆերմա» և «1984»
վեպերը քսաներորդ դարի «հակաուտոպիայի» հանրահայտ նմուշներ են, ուր հեղինակ
քննարկում է տոտալ ռեժիմների պայմաններում անհատականության ոչնչացման գործընթացը։
воскресенье, 13 мая 2018 г.
суббота, 14 апреля 2018 г.
Գնահատումն իմ կարծիքով․․․
Իմ կարծիքով, գնահատումը պետք է լինի օրական։ Այդպեսսովորողը կսկսի ավելի պարտավորված լինել իր դասերի հանդեպ։ Օրինակ՝ հայոց լեզվի ուսուցիչը պետք է գնահատիկետադրությունը, ուղղագրությունը, ոճը և սովորողի արած աշխատանքը, իսկ գրականություն առարկայի մեջ պետք է գնահատվեն սովորողի մտավոր ունակությունները և տեքստի վերլուծությունները։
вторник, 10 апреля 2018 г.
Ծաղկած գարուն․․․
Գարուն էր։Շուրջ բոլորս ծաղկած էր։Բոլորը ուրախ էին։Գարնանը ասես նոր շունչ է գալիս քաղաքի վրա։ Գարնանը մարդիկ փոխվում են։ Նրանց տրամադրությունը՝ ևս։Գարունը գեղեցիկ է...Գարունը ինքնին ուրախ եղանակ է...Գարունը...գարունը...այնքան կարելի է խոսել գարնան մասին։Քայլում էի...մտածում էի...ինչքան ուրախ են մարդիկ...Մտածում եմ, որ կարող է մի վայրկյանում մարդկանց ուրախությունը վերածվել տխրության,երբ եղանակը փոխվի։
понедельник, 9 апреля 2018 г.
Կետադրություն․․․
Սա շատ հին պատմություն է, որը պատմել են մարդիկ, որոնց համար կարևոր էր
իմաստությունը: Այն պատմում է չորս հարևան ընկերների մասին,
որոնք ուսանում էին այնպիսի վարպետների մոտ և ուսանելու ընթացքում հասել
էին այնպիսի զարմանալի բարձունքների, որ նրանցիցից
յուրաքանչյուրը վստահորեն կարող էր ասել,
որ հասել է իմացության գագաթնակետին: Այնպես պատահեց,
որ այս չորսը որոշեցին ճամփորդել և գործածել իրենց իմացությունը ,
քանի որ ինչպես ասվում է․<<Արդյո՞ք հիմար չէ
նա, ով ունի գիտելիքներ և դրանք չի օգտագործում>>։ Նրանք ճամփա ընկան
միասին։ Սակայն ի սկզբանե գիտեին, և
նախապես էլ հայտնի էր , որ ի տարբերություն երեք ընկերների, որոնք
հմուտ էին և տեսության, և իրագործման մեջ, չորրորդը գիտելիքներով թույլ էր, բայց
ընբռնելու շնորհ ուներ։ Որոշ ժամանակ անց, երբ նրանք ավելի լավ ճանաչեցին
միմյանց, երեք ընկերները զգացին, որ իրենց գործընկերը չունի համապատասխան
որակներ, և որոշեցին նրան տուն ուղարկել։ Երբ նա հրաժարվեց, ընկերները նրան ասացին․
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Saying Googbye
My high school years are coming to an end. I know there are a lot of you going through the same thing, and hey, welcome aboard this sca...
-
Ուզում եմ լսել լռության ձայնը... Մարդիկ չգիտեն որ լռությունը լուռ չէ, այն խոսում է։ Երբ լռում ենք լսում ենք լռության տարօրինակ, բայց միևն...
-
Աշուն էր Ես շատ եմ սիրում աշունը, հատկապես՝ աշնան անձրևները։ Աշունը շատ գեղեցիկ է։ Սիրում եմ, երբ անձրևի տակ մեքենայով ճամփորդ...
-
ՀՀ կենդանիների Կարմիր գիրքը հաստատվել է Հայաստանի կառավարության 29.01.10 թ.-ի թիվ 71–Ն որոշմամբ ։ ՀՀ նոր Կարմիր գրքի պատրաստումը իրականա...